Cohabitage Sènior a Terrassa

dimarts, 20 de novembre del 2018

Terrassa Cooperativa - Xerrada sobre "Co-habitatge"

Convidem a tothom que hi estigui interessat a posar-se en contacte amb nosaltres per tal de poder donar més informació.

benviure.sccl@gmail.com
Publicat per Josep. a 14:30 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Enllaços

  • Comissió Residències Públiques
  • L'Eina Cooperativa
  • MPD

Arxiu del blog

  • ►  2020 (1)
    • ►  de novembre (1)
  • ►  2019 (5)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  de març (3)
  • ▼  2018 (1)
    • ▼  de novembre (1)
      • Terrassa Cooperativa - Xerrada sobre "Co-habitatge"
  • ►  2017 (2)
    • ►  de maig (1)
    • ►  de març (1)
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.